פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 


 
  רישום לניוזלטר

 
 
 

 
מונה:

התחברות למנהלים


iPhone Supported
 
   הוציאו 700,000 ש"ח על בובה מתנפחת וכעת מבקשים מ 250 עובדי עירייה לסחוב אותה
דף הבית >> כתבות >> הוציאו 700,000 ש"ח על בובה מתנפחת וכעת מבקשים מ 250 עובדי עירייה לסחוב אותה
מצורף המכתב שנשלח לעובדי העירייה ולחברי המועצה:

קול קורא לעובדי עירית פ"ת
 
כידוע, השנה אנו מביאים לעדלאידע אטרקציה מיוחדת מארה"ב, שתופיע בפעם הראשונה בישראל, ואנו באגף אירועים מציעים בראש ובראשונה את הזכות להשתתף בתהלוכה העליזה, לעובדי עירית פ"ת.
 
מדובר על בלונים ענקיים בצורות של דמויות החביבות על הילדים, מלאים בהליום,  אשר ירחפו מעל צועדי העדלאידע בגבהים שונים.
 

דוגמא למצעד דומה בבריסל
 
כל בלון מחובר ע"י  חבלים, אותם יישאו צוותים של מתנדבים ועובדי עירייה.
אנו נביא כ 10 בלוני ענק מעופפים ועוד 3 בלוני ענק הממולאים באוויר קר ומונחים על עגלה שתוכן במיוחד בשבילם ותיגרר ע"י הצוותים בתהלוכה.
 
דוגמא לבלון על נגרר
 
ü      גודל הבלונים  נע בין 5 ל 20 מטר גובה, לא כולל החבלים המחזיקים אותם.
ü      כל בלון מגיע עם איש צוות מיומן מארה"ב.  
ü      מספר נושאי בלון נע בין 6 ל 28 איש .
ü      נושאי הבלונים, יעזרו לצוות האמריקאי בתהליך  פריסת הבלון הריק,  בניפוח בהליום ובתהליך הריקון וקיפול הבלון בתום המצעד.
 
אנו קוראים לכם להצטרף ראשונים לתהלוכה. כל הקודם זוכה!
 
רק 250 האנשים הראשונים שיתנדבו, יקחו חלק בתהלוכה. כרגע יש קבוצות רבות המעוניינות לקחת חלק במצעד המרהיב והססגוני, כאמור אנו מאפשרים קודם כל לעובדי העיריה המעוניינים בכך-להצטרף.
 
מכיוון שהבלונים האלה יגיעו לישראל בפעם הראשונה, החשיפה התקשורתית תהיה גבוהה מאד, התקשורת תגיע לסקר את התהלוכה.
 
הצוותים יחולקו לקבוצות בהתאם לכמות החבלים בכל בלון, יקבלו הנחיות, תלבושת ואביזרים שיתאימו לבלון שלהם. לכל קבוצה יהיה ראש קבוצה דובר אנגלית.
 
(במקרה של גשם ביום חמישי ה 24.3.15 העדלאידע תידחה ליום שישי ה 25.3.15. יש לשריין גם את יום זה. כך שבמידה ומזג האוויר יאפשר – התהלוכה תתקיים ביום שישי ולא חמישי.  במידה וגם ביום שישי ירד גשם –האירוע יתבטל לחלוטין.)
 
ההשתתפות באירוע מצריכה:
 
ü      רישום מוקדם עם התחייבות להגעה.  (כולל שריון של יום שישי (שושן פורים)  למקרה של גשם בחמישי).
ü      הגעה לחזרה גנראלית במתחם הפארק הגדול.
יום  לפני העדלאידע-בתאריך 23.3.15 יום רביעי (תענית אסתר וערב פורים), שעה משוערת לחזרה בשעה 15:00. (יש להקדיש לחזרה הגנראלית כשעה)
ü      אנו נבחר בלון אחד לניפוח, נציג לצוותים את תהליך הניפוח, את עקרונות ההליכה עם הבלון, ותהליך הריקון. הצוותים יבצעו הליכה קצרה עם הבלון. 
ü      כאמור לכל בלון יהיה מנהל בלון דובר אנגלית שיעביר את הוראות הצוות האמריקאי למי שאינו דובר אנגלית.
 
ביום העדלאידע: 24.3.15 יום חמישי (פורים)
 
ü      זמן התייצבות לעדלאידע עצמה הינה בתאריך 24.3 בשעה 7 בבוקר, זמן סיום משוער 13:30.
ü      אנו נדאג שיוכנו מראש שקי חול המהווים משקולות ועוגנים לבלון עד שהוא יוצא לדרך.
ü      הבלון ימולא בהליום, ייקשר לעוגנים ולקראת ההליכה ישוחרר מהם .
ü      תהליך הניפוח לוקח בין שעתיים לארבע שעות לכל הבלונים.
ü      לאחר מכן הצוותים יקבלו תלבושת המתאימה לבלון, וכפפות למניעת חיכוך החבלים בידיים.
ü      לקראת השעה 11:00 יקבלו  הצוותים לידיהם את הבלון שצוותו אליו, ויצאו לתהלוכה לפי הסדר שיוגדר מראש.
ü      ההליכה תארך כשעה וחצי .
ü      בסיום התהלוכה  יגיע הצוות עם הבלון לנקודת הסיום ושם ירוקן ההליום והבלון יקופל ויוכנס לתוך תיק הנשיאה שלו כדי לצאת לדרכו חזרה לארה"ב.
ü      נושאי הבלונים יועברו ע"י שאטלים לפארק הגדול.
 
אנו קוראים לכם להצטרף ראשונים לתהלוכה. כל הקודם זוכה!
אנו קוראים לכם להתנדב ביום זה ולקחת חלק חשוב בעדלאידע העירונית של פתח תקוה.
 
 
 
אשת קשר לרישום לצעידה בעדלאידע:
 
חיה קרואני, מייל hayaka@ptikva.org.il טלפון  0523536536
 
                                                            תודה
                                                                        צוות אגף אירועים


תגובת חבר המועצה חנוך:
לחברי ועדת מכרזים שלום וברכה,
 
בישיבה האחרונה של הועדה שעסקה בשערוריית הבלונים ביקשנו הבהרות מאגף האירועים בנוגע לרכישה המתוכננת.
 
ועדת המכרזים לא אישרה את הרכישה במסגרת ספק יחיד - או בכלל!!! ונדרשו הבהרות מהאגף באשר לאפשרות למצוא משהו זול וריאלי יותר כאן בארץ.
 
והנה, בדיוק כפי שנהגה קודם לכן, עת פירסמה בגאון את עצם הבאת הבלונים לפני שועדת מכרזים אישרה זאת, ממשיכה מנהלת אגף האירועים לצפצף על חברי הועדה. 
 
מצ"ב קול קורא לעובדי עיריית פ"ת להתנדב לשאת את הבלונים. כן גבירותי ורבותיי - 250 מעובדי העירייה מצופים להתנדב לשאת את הבלונים מארה"ב  - כל זאת בטרם אושרה קנייתם.
 
במסגרת "קול קורא" שפרסם אגף משאבי אנוש התחייחסות לבלונים מארה"ב היא כעובדה קיימת, תוך פירוט העבודה המצופה מאותם "מתנדבים" בעל כורחם.
 
מדובר בהתנערות מוחלטת של אגף אירועים ואגף משאבי אנוש  מכללי מנהל תקינים, עד כי נדמה שיש מי שמתייחס לעירייה ולעובדיה משל היו חצר ביזנטית.
 
אבקש את התייחסותה הדחופה של היועצת המשפטית ושל מבקרת העירייה לעניין זה.
 
לידיעתכם 
 

בכבוד רב,

חנוך דב מילביצקי, עורך דין


תגובת היועצת המשפטית של עירייה פתח תקווה:
לכולם שלום, מבדיקה שנערכה עולה כי לא היה צורך באישור ועדת מכרזים פטור ממכרז מהנימוק של "ספק יחיד" שכן החוזה אושר ע"ס עמדה משפטית כי מדובר בעבודה אמנותית ,הפטורה ממכרז ,עוד קודם לדיון בנושא בועדת מכרזים.

מיכל מזרחי, עו"ד
מ"מ וסגנית היוהמ"ש לעירייה
עיריית פתח-תקווה
 


חנוך:
צר לי אך זה נשמע תמוה מאד. הנושא הובא לועדת מכרזים. ישבת שם כיועצת משפטית ולא אמרת דבר. מנהלת האגף הביאה את הנושא לועדה ראש האגף ישב כחבר הועדה....אף לא אחד מכם ידע על אותה חוות דעת? אבקש להמציא את חוות הדעת לעיוני ללא דיחוי
 


מכתבו של תושב השכונה אל אגף הארועים ולמנכ"ל העירייה:
לכבוד:
ארז בן חמו – ס.מנהל אגף מכרזים ותמיכות.
אלה איגלר – מנהלת אגף אירועים
כאן.

א.ג.נ., שלום רב.                                                                                                 פ"ת 14/1/15

הנדון : אירוע עדלאידע בפ"ת – השכרת בובות ענק.


קראתי בפרסומים שונים שבכוונת העיריה להשכיר בובות ענק לאירוע העדלאידע אשר יתקיים בפ"ת.
ע"פ הפרסומים, העלות של השכרת הבובות יהיה בסביבות ה 170,000 ₪  לבובה והם יוזמנו מספק בודד וללא מכרז כיוון שרק הוא יכול לספק בובות אלה.
ברצוני להפנות אתכם ללינקים הבאים :

http://m.alibaba.com/product/60147469890/Giant-spider-man-helium-balloon-for.html

http://m.alibaba.com/product/60241400618/Giant-Advertising-Floating-in-SpongeBob-balloon.html?spm=a2706.7835515.1998800312.17.8Uy62E

שם ניתן למצוא בובות ענק, במחירים של כמה מאות דולרים לבובה מסוגים שונים. כמובן שישנם עוד מגוון רב נוסף של בובות.

גם אם נוסיף עלות הובלה ונכפיל ונשלש את עלות הקניה, עדיין מדובר בעלות זניחה לעומת העלות המפורסמת.

בנוסף יש לציין כי הבובות הנ"ל הן למכירה ולא להשכרה, כך שניתן יהיה להשתמש בהן בשנה הבאה , או לאירועים שונים במהלך השנה או אפילו להשכיר בשנים הבאות לערים אחרות לאירועים, וכך אפילו להביא את עלות הקניה לרווח לעירייה.

אבקש כי תבחנו את הנושא לעומק מבחינת ביצוע וכדאיות ע"י בעל מקצוע מתאים במחלקה. גם אם יוחלט על השכרה, אני בטוח שמידע זה יכול לעזור במשא ומתן מול המוכר.

בברכה,

ישי יצחקי.
 


חנוך:
זאת אומרת שהסיפור שאתם מספרים הוא כזה:
מנהלת אגף אירועים מביאה את הנושא לדיון בעדת מכרזים לשם קבלת אישור ספק יחיד.
בדיון פרט לה נוכחים ראש האגף והיועצת המשפטית של הועדה.
אף לא אחד מבעלי תפקידים אלו מודע לזה שלכאורה - עוד קודם למועד הדיון בועדה - ישנה חוות דעת משפטית כי הבלונים מארה"ב הם יצירת אומנות - לא פחות.
הדבר מתגלה לכם רק לאחר מכן....אינם טורחים ליידע את הועדה או להוציא הודעה מסודרת.
רק במקרה...כאשר הדבר מתגלה לאחד מחברי הועדה, אתם מספרים לנו את סיפור המעשיות הזה...
אתם גם מסרבים להמציא לנו את אותה חוות דעת ומפנים אותנו לס' 140 לפקודת העיריות.
זה הסיפור? רק שאבין נכון....
כי אם זה הסיפור אני אינני מאמין לו.
בכוונתי לפנות הנושא ליועץ המשפטי לממשלה, למשרד הפנים ולכל גורם אחר שיסכים לשמוע.

בכבוד רב,

חנוך דב מילביצקי, עורך דין
 


לרמי וכולם בוקר טוב, לגבי החוזה עניתי במיילים קודמים. לגבי שאלותיך על עלויות המידע אינו בידי.
 
מיכל מזרחי, עו"ד
מ"מ וסגנית היוהמ"ש לעירייה
עיריית פתח-תקווה
 


מצ"ב גם מייל שנשלח לאגף האירועים וללשכת המנכ"ל על ידי תושב פ"ת. (המייל למעלה של ישי יצחקי)
מהמייל הזה עולה כי יש אלטרנטיבות זולות וריאליות בהרבה לבלונים הללו.
אותו תושב לא קיבל מענה או התייחסות.
אז למקרה שמשהו מכם לא ידע....אז עכשיו כולכם יודעים

בתמונות:
פעיל של ראש העירייה מגלה בלהט הויכוח שראש העירייה בעצם פועל להאדרת השם שלו, מוציא מליונים על גבי מליונים כדי לפאר את שמו.
בתמונה למטה הסתבכותו של ראש העירייה עם העמותה שחמותו מנהלת כדי לקדם את נושאי הפוליטיקה שלו.



Go Back  Print  Send Page

פורום