פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 


 
  רישום לניוזלטר

 
 
 

 
מונה:

התחברות למנהלים


iPhone Supported
 
   משרות בעיריית פתח תקווה
דף הבית >> דרושים >> משרות בעיריית פתח תקווה
חזרה לעמוד "דרושים" >>>    |     

מכרז פנימי / פומבי  מספר 58/2017 לתפקיד מנהל מחלקת תנועה בתחום תח"צ


היחידה:
אגף התנועה
תיאור המשרה:
מנהל מחלקת תנועה בתחום התח"צ
דרגת המשרה ודירוגה:
עפ"י הסכם קיבוצי או חוזה בכפוף לאישור מנכ"ל
היקף העסקה:
100%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
1.  ריכוז ואחזקת מידע עדכני במאגר ממוחשב ו- GIS נגיש לצפיה.
2.  מתן מידע ומענה לפניות הציבור / פנים עירוניות בתיאום עם גורמי האגף והעירייה.
3.  קיום קשר עם משרד התחבורה, מפעלי תח"צ ורשויות (גם מקומיות) הקשורות בנושא.
4.  קיום קשר עם ועדי שכונות ותושבים.
5.  ייצוג האגף בישיבות, ועדות, התייעצויות, בתי משפט ועוד בכל הקשור לתח"צ בהתאם להוראת
      מנהלת האגף.
6.  תמיכה והשתתפות בתכנון תנועה בכל הרמות, כולל הסדרים זמניים ו הכנת חומר לוועדות
      התמרור / אחרות וישיבות.
7.  טיפול בקווים הקיימים / שינויים בתחנות ומשרדי המוניות.
8.  קיום סיורים.
9.  הכנת מצגות ותוכניות העבודה, נתונים לפי חתכים שיקבעו ודיווחים רבעוניים / חצי שנתיים /
     שנתיים ועוד.
10.  טיפול בשילוט, תמרור ושילוט דיגיטאלי.
11.  כל משימה אחרת / נוספת קבועה או זמנית לפי הוראות מנהלת האגף.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
1.  בעל תואר אקדמי שנרכש – במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
     מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה,
    אדריכלות או תכנון ערים, גיאוגרפיה . (יש לצרף אישור)
    או הנדסאי בניין או אדריכלות רשום לפי חוק הנדסאים וטכנאים  תשע"ג 2012 (יש לצרף
    אישור)


ניסיון:
1.  ניסיון מוכח של 4 שנים לפחות בתכנון או בקרת תכנון בתחום הנדסת תנועה ותחבורה. (יש
     לצרף אישור)
2.  עבור הנדסאים 5 שנות ניסיון מקצועי בתחום עיסוק הרלוונטי (יש לצרף   אישור)
3.  יכולת פיקוח, הנחיה והדרכה של עובדים וגורמי חוץ.


דרישות נוספות:
1.  יישומי מחשב – ידע וניסיון מוכח בתוכנות ה- OFFICE.
2.  יתרון בעבודה במערכת קומפלוט, ומערכת GIS.
3.  הכרת תקנות משרד התחבורה בתחום תח"צ.
4.  רישיון נהיגה ורכב.
5.  ידיעת השפה העברית ואנגלית – כושר הבעה בכתב ובע"פ.
6.  עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.

מאפייני העשייה היחודיים לתפקיד:
1.  אמינות, יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה.

2.  עבודה בצוות ועמידה בלחצים.

3.  יכולת העברת ידע במחשב והטמעתו.

4.  עבודה בשעות אחר הצהריים עפ"י דרישת המערכת.

5.  עקב כניסתו של תיקון 101 לחוק התכנון והבניה, יתכנו שיוניים בסדרי הועדה המקומית,  במטלות התפקיד ובכפיפות.




*יש להגיש הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים    המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה)
כפיפות:
מנהלת אגף התנועה
מינהלה:
הנדסה


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 31/8/17  בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי / פומבי מספר 100/2017 לתפקיד אח/ות בריאות הציבור – הארכה


היחידה:
אגף הבריאות
תיאור המשרה:
אח/ות בריאות הציבור
דרגת המשרה ודירוגה:
על פי הסכם קיבוצי
היקף העסקה:
500% משרה
סוג המכרז:
פנימי/פומבי
תיאור תפקיד:
1. ביצוע פעולות סיעוד בתחנה לבריאות הציבור, במסגרת לשכות הבריאות,
    באזור או בנושא מוגדר או מועסק/ת  כאח/אחות יחיד/ה בתחנה כמחצית
    משרה לפחות.
2. מתן שירות סיעוד לנשים הרות ותינוקות ראיון והערכת מצב בריאותם.
3. מתן שירות בבריאות הציבור ליחידים ומשפחות בקהילה, בתחנות לבריאות
    המשפחה, מוסדות חינוך,בבית המטופל ובמוסדות אחרים בקהילה הכלולים
    במסגרת שירותי לשכת הבריאות.
4. מתן שירות הסיעוד לאוכלוסיה בכל הגילים במצבי בריאות וחולי משתנים.
5. איתור יחידים וקבוצות בסיכון.
6. טיפול ייעוץ או הפניית הנבדקים לגורמים רפואיים וחברתיים עפ"י ממצאי 
    הערכת בריאותם, לפי הצורך ובתיאום עם הממונה.
7. מתן חיסונים למניעת מחלות בהתאם להנחיית משרד הבריאות.
8. הדרכת אוכלוסיית המטופלים ו/או משפחותיהם בתחומים כגון: אימהות,
    תזונה, היגיינה, תכנון המשפחה, קידום ובריאות.
9. ביצוע ביקורי  בית להדרכה וייעוץ בסביבתם הטבעית של המטופלים. 
    השתתפות בבדיקות עם  רופאי התחנה.
10.רישום פרטי הטיפול ברשומות  הנהוגות בלשכה לגבי כל מטופל בתחנה.
11.דיווח לממונה בכתב ובע"פ על פעילותו/ה בהתאם לנוהלי העבודה והדיווח
    הנקבעים ע"י המפקחת המחוזית.
12. ביצוע תפקידים נוספים בתחום המקצועי לפי הוראת הממונה.


השכלה ודרישות מקצועיות:

אח/אחות מוסמכ/ת המוכר/ת ע"י משרד הבריאות -יש לצרף תעודה.


דרישות נוספות:
שפות- ידיעת השפה העברית יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
מחשב- שליטה בסביבה ממוחשבת ובתוכנות ה-Office .

מאפייני עשייה ייחודיים
1.   יחסי אנוש טובים, יכולת לקיים תקשורת טובה עם צוותים מקצועיים, הורים, ילדים ומבוגרים.
2.   תואר בסיעוד- יתרון משמעותי.
3.  עבודה בשעות לא שגרתיות עפ"י דרישת המערכת.
4.  נסיעות במסגרת התפקיד בהתאם לדרישת המערכת.

*יש להגיש הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים    המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה)
כפיפות:
מנהל האגף לשירותים חברתיים ובריאות
מינהלה:
אגף לשירותים חברתיים ובריאות


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 31/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי / פומבי מספר 143/2017 לתפקיד ספרן השאלה


היחידה:
רשת הספריות
תיאור המשרה:
ספרן השאלה
דרגת המשרה ודירוגה:
עפ"י הסכם קיבוצי
היקף העסקה:
170%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
מתן שירותי ספריה בתחומי הקריאה, הידע, התרבות והמורשת לבאי הספרייה.
עיקרי התפקיד:
             א.  מתן שירותי ספריה.
             ב.  ייזום ביצוע פעילויות העשרה
             ג.  תפעול ה ספרייה בהתאם לנוהלי העבודה.

תנאי סף:
1.      השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרנות או המידענות (יש לצרף תעודה).
או
סיים בהצלחה לימודי תעודה אקדמית בתחום הספרנות או המידענות (יש לצרף תעודה).
או
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ  לארץ וסיים בהצלחה לימודי ספרן מורשה (יש לצרף תעודה)

2.      דרישות נוספות
            א.  יישומי מחשב – מיומנויות מחשב ואינטרנט מתקדמות, שליטה בתוכנות OFFICE, "עלי כותרים" עם מאגרי מידע.
            ב.  ידיעת שפות – יתרון.
             ג.   עבודה בשעות אחה"צ.

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
1.      רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ.
2.      זיקה לספרות ותרבות, בקיאות והכרת ספרות ילדים, נוער וספרות כללית.
3.      עבודה בסביבת משאבים אלקטרוניים.
4.      אוריינטציית שרות גבוהה.


*יש להגיש הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה)
כפיפות:
מנהלת רשת הספריות
מינהלה:
מינהל התרבות

הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 28/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי / פומבי מספר 141/2017 לתפקיד רכז עידוד עליה
(פרויקט של משרד הקליטה בשיתוף עם הרשות)


היחידה:
קליטת עליה
תיאור המשרה:
רכז עידוד עליה
דרגת המשרה ודירוגה:
עפ"י הסכם קיבוצי 8-10 / 38-40
היקף העסקה:
50%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
1.      יצירת קשר ראשוני עם מועמדים לעליה וקליטה בתחומי הרשות  עוד בהיותם בחו"ל.
2.      סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הסוכנות היהודית, משרד הפנים, הרשות המקומית, מערכת החינוך וכל משרד ממשלתי אחר על פי הנדרש.
3.      סיוע בתהליכי הקליטה אל מול הסוכנות היהודי
4.      סיוע ברישום ילדים לבית הספר.
5.      סיוע בהבנת מערכת החינוך הבית ספרית, תכניות הלימודים, ספרי לימוד וכד'.
6.      תיאם ומעקב אחר קליטת הילדים בבתי הספר ותיאום שיעורי עזר במידת הצורך.
7.      הכוונת העולה לפנות למשרד הקליטה לצורך הכנת תכנית תעסוקתית המתאימה לו וסיוע לעולה במימושה.
8.      מתן סיוע בהתאמה או הפניה לדיור קלט לתקופה ראשונית לאחר העלייה, מול הרשות המקומית או הסוכנות היהודית.
9.      סיוע בהתארגנות בידור קבע.
10.  מתן מידע לעולה בנוגע לרשות המקומית, תשלומי עירייה, ארגוני עולים במרחב המקומי, פעילויות הסוכנות היהודית ופעילות וולנטרית במרחב המקומי.
11.  ארגון וליווי סיורים, טיולים ואירועים לקבוצת משפחות העולים.
12.  פעילות עידוד עליה לרשות (פרסום בשפות באתר הרשות, השתתפות בפעילויות מול תיירים, קשר עם שליחים והסברה לשליחים וכו').

תנאי סף:
1.      השכלה ודרישות מקצועיות
            א.  בגרות מלאה (יש לצרף תעודה)

2.      דרישות נוספות
             א.  שפות – ידיעת השפה העברית, הרוסית והאנגלית ברמת שפת אם.
             ב.  שליטה מלאה ביישומי מחשב
             ג.  הכשרה מקצועית או קורסים מקצועיים בתחום עבודה סוציאלית/מדעי ההתנהגות/מדעי החברה/ חינוך-יתרון.

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
1.      עבודה בשעות לא שגרתיות/משמרות.
2.      נסיעות במסגרת התפקיד.
3.      כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
4.      אוריינטציה טיפולית ברמה גבוהה.
5.      בעל/ת יחסי אנוש מצויינים.
6.      בעל/ת כושר ארגון ומנהיגות.

כפיפות:
מנהלת אגף הקליטה
מינהלה:


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 28/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי/פומבי מספר 140/2017 לתפקיד רכזת ספורט ותחרויות בבתי הספר


היחידה:
אגף הספורט
תיאור המשרה:
רכזת ספורט ותחרויות בבתי הספר
דרגת המשרה ודירוגה:
עפ"י הסכם קיבוצי
היקף העסקה:
100%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
1.      טיפול בנושאי תחרויות ספורט בבתי ספר בשיתוף עם הפיקוח על החנ"ג.
2.      הכנת תכנית עבודה שנתית לבתי הספר יסודיים, חטיבות ותיכוניים בתחום תחרויות ספורט מקומיות ואזוריות.
3.      בניית תקציב שנתית מול מנהלת האגף.
4.      סיוע למנהלת האגף בביצוע משימות שונות.
5.      קיום קשר עם אגפים שונים בעירייה.
6.      תכנון יזום וביצוע של תכנית תחרויות הספורט השונות במסגרת בתי הספר בעיר.
7.      עבודה רציפה מול המורים לחנ"ג בבתי הספר השונים בעיר ויצירת שת"פ לקידום תחרויות הספורט בבתי הספר.
8.      קידום והרחבת מפעלי ספורט בבתי הספר ובניהם: נבחרות ספורט, טורנירים ומועדוני ספורט בית ספריים.

תנאי סף:
1.      השכלה ודרישות מקצועיות
             א.  12 שנות לימוד/תעודת בגרות או תעודה שוות ערך המוכרת ע"י המל"ג וזאת על פי הקבוע בחוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958 (יש לצרף תעודה).
             ב.  תעודת מדריך/מאמן בתחום ענפי הכדור המוכרת על ידי מינהל הספורט (יש לצרף תעודה).

2.      ניסיון
             א.  ניסיון של 3 שנים לפחות בהדרכה/אימון בענפי הכדור (יש לצרף אישור)

3.      דרישות נוספות
            א.  ידע בהפעלת מחשב ותוכנות אופיס ותוכנות רלוונטיות נוספות.
            ב.  שעות עבודה לא שגרתיות.
             ג.  יחסי אנוש מעולים.

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
1.      בעל מוטיבציה, כושר ארגון ומהימנות גבוהה.
2.      יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות רב מקצועי.
3.      יכולת עבודה בתנאי לחץ.
4.      הכרות עם מערכת הספורט הבית ספרית ובתי הספר בעיר.
כפיפות:
מנהלת אגף הספורט
מינהלה:
כללי

הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 28/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי / פומבי מספר 142/2017  לתפקיד  סגן מנהל אגף תנועה ובטיחות


היחידה:
אגף תנועה ובטיחות
תיאור המשרה:
סגן מנהל אגף תנועה ובטיחות
דרגת המשרה ודירוגה:
על פי הסכם קיבוצי או חוזה אישי באישור מנכ"ל
היקף העסקה:
100%
סוג המכרז:
פנימי/ פומבי
תיאור תפקיד:
-          סיוע מקצועי וניהולי שוטף למנהלת  האגף.
-          הכנת תכניות עבודה שנתיות ותקופתיות ובקרה על ביצוען.
-          אחריות לקידום תכנון ארוך טווח (בתאום עם אגף תכנון עיר) ותכנון מיידי שוטף.
-          אחריות מקצועית על תכנון, תאום, מעקב ופיקוח על פעולות התכנון התנועתי בכל הרמות והעברה לביצוע.
-          מתן מידע וחוות דעת מקצועיות בתחום התנועה והחניה ליחידות העירייה וגורמי חוץ.
-          אחריות לבדיקה מקצועית של פניות התושבים, הנהלת העירייה, דובר העירייה, המחלקה המשפטית וכדומה, ותאום המענה עם מנהלת האגף.
-          אחריות לתכנון וניהול מערך וועדת התנועה ובקרת ביצוע החלטות הוועדה.
-          אחריות וטיפול בנושאי התנועה באירועים בעיר , איתור מפגעי הבטיחות ומתן פתרונות תנועתיים להם.
-          עריכת דו"חות בטיחות תקופתיים ומעקב ליישום הפתרונות במוקדי התורפה.
-          אחריות על תכנון, בדיקה ואישור להסדרי  התנועה הקבועים והזמניים בעיר, כולל טיפול באישורי הגורמים החיצוניים (משרד התחבורה, משטרה  וכדומה).
-          הכנת חומר ותאום עם מנהלת האגף לקראת ייצוג האגף בפגישות עבודה, ישיבות, וועדות, סיורים ובדיונים בנושאים הקשורים בתנועה וחניה בעירייה, משטרה, משרד התחבורה, גורמי תחבורה ציבורית, בתי משפט ותושבים.
-          אחריות וטיפול בהיבט התנועתי בנושאי הרישוי ( הבניה ורישוי העסקים).
-          קידום ביצוע פרויקטים בתחום ההסעה ההמונית והתחבורה הציבורית בעיר.
-          בקרה, תפעול, פיתוח ואחזקה של מערך הרמזורים ומערכות התנועה בעיר.
-          פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף.
-          מילוי מטלות נוספות במסגרת תפקידו על פי הוראות מנהלת האגף.

תנאי סף:
השכלה:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערת
תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים (יש
לצרף תעודה)
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 באותם
תחומים (יש לצרף תעודה)
-    התמחות בתנועה ותחבורה- יתרון.



ניסיון:
-     ניסיון מקצועי: עבור בעל תואר לפחות 4 שנות ניסיון  בתחום העיסוק הרלוונטי (יש לצרף אישור).
                 עבור הנדסאי רשום לפחות חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי (יש לצרף אישור)
-     ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה ו/או ניהול תקציבים ו/או ניהול
      פרויקטים  בתחום עיסוק המשרה לצרף אישור).


דרישות נוספות:
     -    ידיעת השפה העברית ברמת שפת אם, יכולת ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
     -    ידיעת השפה האנגלית ברמה מעולה- חובה. ידיעת שפות נוספות -יתרון.
-     יישומי מחשב- ידע וניסיון מוכח בתוכנות ה- office ו- G.I.S. ידיעת האוטוקד- יתרון.
-     בקיאות בחוקים, תקנות , הנחיות תכנון ונהלים הקשורים במערך התנועתי.
-     הכרת חוק התכנון והבניה.
-     כושר ניהול וארגון מוכח.
    -     בעל  רכב ורישיון נהיגה (יש לצרף אישור).
-     עבודה בשעות לא שגרתיות.


מאפייני העשייה היחודיים לתפקיד:
-          אמינות , יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה.

-          קפדנות ודייקנות בביצוע.

-          כושר ניהול מו"מ ויכולת ייצוג בפני גורמים חיצוניים.

-          יכולת קבלת החלטות ועבודה בצוות.

-          סדר וארגון.

-          ייצוגיות.




*יש להגיש הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים    המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה)
כפיפות:
מנהלת אגף תנועה ובטיחות
מינהלה:
מינהל הנדסה


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 28/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי/פומבי מספר 135-2017 לתפקיד אחראי נושא בארכיון לתולדות פתח תקוה בקריית המוזיאונים


היחידה:
קריית המוזיאונים
תיאור המשרה:
אחראי נושא בארכיון לתולדות פתח תקוה בקריית המוזיאונים
דרגת המשרה ודירוגה:
עפ"י הסכם קיבוצי
היקף העסקה:
50%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
1.      עיבוד ממוחשב של חומר ארכיוני.
2.      בניית קטלוגים ועזרי איתור לצורך הנגשת מידע למשתמש.
3.      מתן שירות למשתמשים בחדר העיון ובאמצעות האינטרנט כולל אחזור מידע בקטלוג הממוחשב של הארכיון. קהל המשתמשים מקוון החל מתלמידי בית ספר עד לחוקרי אקדמיה ואנשים פרטיים.
4.      הכנת חומרים לדיגיטיזציה וקליטתם בחזרה.
5.      ניהול מידע דיגיטלי.
6.      בקרה על תקינת האחסון של החומרים במדפי הארכיון.
7.      קשר עם הארכיון המנהלי של העירייה.
תנאי סף:
1.      השכלה ודרישות מקצועיות
         א.            השכלה אקדמאית עדיפות במדעי הרוח ו/או החברה ו/או המידע (יש להציג תעודה).
         ב.            תעודת ארכיונאי מאחד מהמוסדות להשכלה גבוהה המוכרים בארץ או בחו"ל – יתרון.

2.      ניסיון
         א.            עדיפות לניסיון בעבודה במדעי הרוח ו/או מרכז תיעוד (יש להציג אישור).

3.      דרישות נוספות
         א.            עבודה עם מידע כתוב: קריאה, ניתוח ותקצור של טקסטים לרוב כתובים בכתב יד.
         ב.            ידע בתולדות הארץ והיישוב ויכולת הצלבת מידע היסטורי/גנאלוגי.
          ג.            מיומנות בעבודה במערכות לניהול מידע.
         ד.            הכרת טכנולוגיות המידע ופלטפורמות רשתות חברתיות.
         ה.           שליטה בתוכנות OFFICE.
          ו.             שפות-כושר הבעה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית, ידע בשפות אחרות – יתרון.
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
1.      יכולת עבודה פיזית.

כפיפות:
מנהלת הארכיון
מינהלה:
מינהל התרבות
הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 24/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי / פומבי מספר 136-2017 לתפקיד  קצין בטיחות בתעבורה


היחידה:
מינהלה
תיאור המשרה:
קצין בטיחות בתעבורה
דרגת המשרה ודירוגה:
מינהלי 10-12 / מח"ר 42 – 40 (זהה למנהל מחלקה)
היקף העסקה:
100%
סוג המכרז:
פנימי / פומבי
תיאור תפקיד:
שמירה על בטיחות, תקינות ותחזוקה של צי כלי הרכב, פיקוח על כשירות הנוהגים והטמעת נושא הבטיחות בנהיגה ברשות המקומית.
עיקרי התפקיד:
א)  פיקוח על בטיחות ותחזוקה של כלי הרכב של הרשות המקומית.
ב)  פיקוח ובקרה על נהגים, המועסקים על ידי הרשות המקומית או הנוהגים ברכב שלה.
ג)  טיפול במכשירי טכוגרף של רכב הרשות, כמתחייב על פי הוראות הדין הקיים והנהלים.
ד)  פיקוח על מערך ההיסעים המתבצע בידי קבלני המשנה.
ה)  פיקוח על עמידה בכללי הבטיחות של נהגים וכלי רכב המעבירים חומרים מסוכנים.
ו) טיפול ביורוקרטי ותחזוקתי בכלי רכב של הרשות המעורבים בתאונות דרכים.
ז) ביצוע פעולות לקידום נושא הבטיחות בדרכים ברשות המקומית.

תנאי סף:
השכלה:
1. 12 שנות לימוד / תעודת בגרות מלאה או תעודה שוות ערך המוכרת ע" המל"ג וזאת על פי הקבוע בחוק להשכלה גבוהה, תשי"ח 1958 (יש לצרף תעודה).
2.  קורס קציני בטיחות בתעבורה (יש לצרף תעודה).
3.  תעודת סוג 2 במכונאות רכב מאת משרד התמ"ת (יש לצרף תעודה).
4.  רישיון נהיגה דרגה ג' ומעלה (יש לצרף רישיון).


1. ניסיון מקצועי:
    ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות כקצין בטיחות, ושל 3 שנים רצופות באחד מהמקצועות בתחום התחבורה שקבעה הרשות (יש לצרף אישור).
2. ניסיון ניהולי:
    ניסיון ניהולי של לפחות 7 עובדים כאשר על תקופת הניהול להיות בת 3 שנים לפחות (יש לצרף אישור).


דרישות נוספות:
1.  שפות – עברית ברמה גבוהה.
2.  יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
3.  רישום פלילי – היעדר הרשות פליליות או תחבורתיות, בהתאם לתקנה 15 ב לתקנות  התעבורה,
     תשכ"א – 1961 (יש לצרף אסמכתא).

מאפייני העשייה היחודיים לתפקיד:
1.  עבודה בשעות לא שגרתיות.
2.  נסיעות במסגרת העבודה.
3.  אחריות לחיי אדם.



*יש להגיש הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה).
כפיפות:
מנהל מינהל שפ"ע
מינהלה:
מינהל שפ"ע


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה)
     לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 24/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.

מכרז פנימי/חיצוני מספר 139-2017 לתפקיד מזכירה משנית בבית ספר


היחידה:
מינהל החינוך
תיאור המשרה:
מזכירה משנית בבית ספר
דרגת המשרה ודירוגה:
מינהלי 5-8 או מח"ר 35-38
היקף העסקה:
300%
סוג המכרז:
פנימי / חיצוני
תיאור תפקיד:
1.      ניהול תיקי עובדי בית הספר.
2.      עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר (להלן: מנב"ס).
3.      רישום תלמידים.
4.      הכנת תעודות לתלמידי בית הספר.
5.      ניהול מסמכים ודואר בית הספר.
6.      מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר.
7.      ניהול הפעילות של מנהל בית הספר.
8.      תפעול פרויקטים ייחודיים.
9.      ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר.
תנאי סף:
1.      השכלה ודרישות מקצועיות
             א.        12 שנות לימוד (יש לצרף תעודה).

2.      ניסיון
             א.        ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד מזכיר/ה (יש לצרף אישור).

3.      דרישות נוספות
             א.        רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א – 2001 (יש לצרף אישור).
             ב.        שפות – עברית ברמה גבוהה.
             ג.         היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
1.      עבודה עם גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
2.      שירותיות.
כפיפות:
מנהלת אגף מינהלה בחינוך
מינהלה:
מינהל החינוך


הערות:
1.  בקשה שתוגש ללא תעודות/ אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת
     משפחה של המועמד לעובדים המועסקים בעירייה או לנבחרי ציבור ( ככל שקיימים כאלה) לא תידון.
2.  בכל מקום בו נאמר בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
3.  הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה  עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.
4. ייתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.

המעוניינים יגישו את הצעותיהם (ב-2 עותקים) כדלקמן:
עובדים פנימיים - למשרדי ארגון העובדים, רחוב בר כוכבא 61 קומה א'
מועמדים חיצוניים - למשרדי משאבי אנוש, רחוב העליה השניה 1 קומה ג', פ"ת
עד לתאריך 24/8/17 בשעה 12.00 בצהריים.
 

 

Go Back  Print  Send Page

פורום