פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 
   מיתב עכשיו מאשר...
 

                               מיתב עכשיו מאשר אף פעם....

                        מיתב מופצצת בתלונות מצד תושבי השכונה באשר  לחיובי מים מופרזים.
                        הרבה תושבים מתלוננים על חיובי מים גבוהים מהרגיל. ועד הפעולה של כפר גנים מטפל בנושא.

15/3/08   מיתב-מעולם לא שילמת יותר.  המכתב שנשלח 

(2.2.08)פגישה עם דירקטוריון מית"ב

קצת על שעוני המים-מכאן  כתבה באינטרנט

(24.12.07)  מכתבים לממונה על תאגידי המים בישראל

 (18.12.07)     מכתב של תושב העיר לאתר כפר גנים החדשה

חשבונות צריכת מים משותפת 12.04.2007 בניין יוסף נקר 32.

        תאריך                                          צריכה

   12.01.2006 עד 16.03.2006                0 מ"ק

                     עד 14.05.2006                8 מ"ק

                     עד 17.07.2006               12 מ"ק

                     עד18.09.2006               12 מ"ק

                     עד 19.11.2006               1 מ"ק

                     עד 15.01.2007               0 מ"ק

                                 סה"כ 2006:         33 מ"ק

                       עד 19.03.2007              0 מ"ק

                       עד 17.05.2007              1 מ"ק

                       עד 18.07.2007              6 מ"ק

                       עד 19.09.2007              8 מ"ק

                       עד21.11.2007               6 מ"ק

 תושב השכונה רק עבר לגור וכבר...


הנדון חשבון מים מופרז  24.12.07

גם אני דייר חדש ברח' יוסף נקר (לפני כן גרתי בכפר גנים ב') והחודש קבלתי לראשונה חשבון מים לדירה החדשה. חשבון המים הראה כי בצריכה הפרטית דווקא צרכתי כביכול פי שניים מהצריכה הממוצעת שלי בשנים האחרונות. מאחר שאין כל היגיון בדבר פניתי טלפונית למיתב שכמובן אמרו לי לבדוק נזילות אולם אלו לא נמצאו.

נ.ב מוועד הבית נמסר כי גם הצריכה המשותפת אינה הגיונית.

אודה לכם אם תעדכנו אותי באמצעות מייל זה, כיצד יש לפעול, אם בכלל מול מיתב.

חיים

       

    תושבת השכונה פנתה למיתב בעקבות הפגישה עם המנכ"ל  הרושם שלי הוא שאין עם מי לדבר... 

 
 06-02-07

היי צדוק,

דיברתי היום עם שרות לקוחות של מת"ב, כאשר ברקע שומעים את אחת המוקדניות בויכוח ככל הנראה עם תושב זועם בגין הצריכה המשותפת.

יכלו לחסוך לנו בח-ן את ההוצאות שיש להם בגין העסקת כח-אדם "לצורך ההסברים".......

לעצם הענין, יש לי את כל נתוני הח-ן אותו אנו עומדים לקבל. הצריכה המשותפת תהיה לראשונה הפלא ופלא רק 4 קו"ב לדירה. עשיתי כבר את

החישוב המדוייק שהראה שהצריכה הפרטית בבנין לאחר שאקבל את הנתונים מכל דירה הינו 969 קו"ב, אם תהיה התאמה  התקדמנו   ........

 

לשאלתי לגבי שם המשלם בפנקס חגין 1 - חב' מרגליות יעקב בע"מ" קיבלתי תגובה שזה לא עניני וכי מי שצריך לשלם משלם. המשכתי להתעקש

ואמרתי שהסכומים לא מענינים אותי וכי קיבלתי את שם המשלם מבושמת (היא כמובן לא ידעה מי זאת), ואני מבקשת רק לאמת, ניתבקשתי להמתין

דקות ארוכות על הקו עד שחזרה אלי המוקדנית בעצבנות ואמרה לי כן השם הזה שאמרת, משלם, ביקשתי מימנה לחזור על השם והתשובה היתה

הקבלן שצריך לשלם משלם. אולי היא סתם בחורה לא רגועה........

 

        

06-02-07

שמחתי בשבוע שעבר כאשר מצאתי באתר השכונה כתובת לפנות אליה במית"ב - בשמת - ואכן פניתי.

אציין שכבר כעבור יומיים היא חזרה אלי, אבל מהירות התגובה היא נקודת הציון היחידה. לא קיבלתי תשובה לאף שאלה

שהפניתי, את השאלות אפרט עוד מעט, ובעצם קיבלתי דיקלום של קריאה מדף שכאשר השחלתי מילה בשמת התבלבלה

ולא בדיוק ידעה מהיכן להמשיך.

קיבלתי הסבר שיש הבדל בין צריכת חורף לקיץ מה שלא נכון כיון שצרכי הנקיון של הבנין אינם נתונים לעונות השנה.

כמו-כן בחורף החם שלנו השקיית הגינה גם כן נמשכה ללא שינוי. יתירה מכך בח-ן האחרון בו חוייבנו כ"א בפנחס חגין 3

ב-13 קו"ב במשך חודש לא פעל המחשב המפעיל את ההשקייה והיתה הפעלה ידנית מידי פעם.

נתתי נתונים מבנין דומה מעיר אחרת שם הצריכה המשותפת בח-ן האחרון הינה 0 ואילו בח-ן קודם היה 2 ביקשתי לקבל

הסבר איך זה יתכן?  גם ב-20 שנות מגורי שם לא קיבלתי עד יום עזיבתנו יותר מקו"ב 1 בצריכה המשותפת.

חב' מית"ב רצתה לתת הרגשה שאפשר לסמוך עליהם, ולראייה, הם נותנים כתובת למשך חודש - בשמת. חשבתי לתומי שאני

פונה למישהי בעמדה ניהולית שאפר לקבל מימנה תשובות ענייניות, לא כך הוא בשמת היא נערה חמודה, פקידה מתחילה

שרשמה וחזרה עם דיקלום בעצם היה חבל על הטלפון והזמן.


                              

                             

                  פגישה עם מנכ"ל מיתב חנוך מילוא.

היום 18.01.07 נפגשנו גב' טובה גל ,דורון קורן וצדוק עם חנוך מילוא מנכ"ל מיתב.

בפגישה קיבלנו רושם שמיתב עושה מאמצים גדולים ליעל את השרות הניתן לתושבי העיר באמצעות שעוני מים הניתנים לקריאה מרחוק, משקיעים מיליוני שקלים בתשתיות המים והביוב ומפתחים תכנית שתאפשר לאזרח לדעת תמיד את קריאת מונה המים של הבנין ולבדוק את הצריכה המשותפת. החישוב נעשה כך: קריאת מונה הבנין בניכוי סכום קריאות מוני המים של דיירי הבנין לחלק למס' הדירות. כעת ניתן לקבל נתון זה במוקד הלקוחות והחל מיולי 2007 יופיע בחשבון של כל דייר .

לדברי המנכ"ל צריכה משותפת גבוהה יכולה להצביע על מספר דברים:

1.נזילה בצנרת.

2.התחברות או גניבה מהצנרת של הבניין.

3 . טעות בקריאת השעון המרכזי של הבנין.

4 . נתגלו מקרים שבהם גם חיברה העיריה (לא מיתב) 2 ויותר בניינים לשעון אחד.

אמרנו לו שבשכונה אין נזילות היות והצנרת חדשה וסביר להניח שלא גונבים מים מכל הבינינים, ושכנראה הם טעו בקריאה.

תגובתו היתה שאפשרות כזו קיימת אולם אין באפשרותו לבדוק זאת רטרואקטיבית ,יחד עם זאת הוא סיפר לנו שמיתב החליפה את אחד הקוראים (קורא הינו אדם המסתובב ורושם את שעוני המים) ורק לאחר שהחליפו אותו התברר שהוא טעה בקריאת השעונים. (קורא זה עבד באזור בי"ח שניידר.....)

בינתיים מסתמן שהחיוב המשותף ירד לממוצע סביר ואנו מקווים שהבעיה נפתרה.

בכל מקרה אני מבקשים מכולם לעקוב ולבדוק את החשבון שלהם כל חודש ולוודא שהצריכה המשותפת לא חורגת בהרבה מהממוצע הסביר של כ- 3 ממ"ק לדירה.

ביקשנו ממנכ"ל מיתב שיקצה לנו לתקופה של חודש ימים איש קשר לתושבי השכונה אליו נוכל לפנות כדי שיבדוק את טענותינו.

כל תושבי השכונה להם היתה בעיה של חיוב מים מופרז מתבקשים לפנות אל אשת הקשר של שכונת כפר גנים ג' במיתב (לחודש בלבד):

בשמת אביסף-שלו טלפון:9395574  פקס:9306281

במידה ולא תקבלו תשובה מספקת נא העבירו אליי את תלונתכם

או בקשתכם ואני אפנה זאת למנכ"ל מיתב.(כיתבו לנו...) ואני אחזור אליכם בטלפון.

                                                                     בברכה

                                                                     צדוק בן משה ודורון קורן.

          

לכבוד

תושבי כפר גנים ג',

פתח תקווה

 

תושבים יקרים,

 

ברצוני לברך אתכם על המעבר לאיזור מגורים חדש, איזור איכות ויוקרה.

 

מערכת המים והביוב בכפר גנים ג' תוכננה ובוצעה על ידי עירית פתח תקוה, עוד טרם הקמתה של חברת מיתב.

 

מעבר למגורים באיזור חדש, שעדיין נתון בבנייה ובפיתוח, כרוך לא פעם בקשיים רבים ומיתב עושה ככל יכולתה על מנת להקל עליכם בתקופה זו, לכן לקחה מיתב על עצמה את כל הטיפול בבעיות שוטפות בנושא המים והביוב באזורים המאוכלסים בכפר גנים ג'.

 

הקשיים שהזכרתי הינם קשיים פרטניים וכינוס של כלל התושבים לא יספק מענה בסיטואציה כזו. לכן כל אחד מהתושבים מוזמן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו, אישית או באמצעות הטלפון, בכל בעיה או שאלה.

 

בטוחני, כי מוקד שירות הלקוחות שלנו יספק פתרון יעיל ומהיר לכל בעיה ובעיה, ואם לא כך יהיה, אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות לפנות לדרגים גבוהים יותר במיתב.

שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות:

בימים א' – ה' בין השעות 8:30 עד 19:00.

בימי ו' וערבי חגים (מלבד ערב יום כיפור) בין השעות  8:30 עד 12:30.

מספרי טלפון: 1-800-20-20-39 , 03-9395555  ,  מספר פקס: 03-9306266      

 

                                       

בימים אלו מבצעת מיתב החלפה של מדי המים המכניים הקיימים בעיר למדי מים ממוחשבים (קר"מ). מדי מים אלה מאפשרים קריאה מרחוק של נתוני צריכת המים של תושבי פתח תקווה.

 

מאחר וכפר גנים ג' הינה שכונה חדשה, מדי המים הממוחשבים מותקנים בה כבר עם האיכלוס. התושבים יכולים ליהנות מטכנולוגיה חדשה, אשר מאפשרת לחברת מיתב לטפל בתקלות במהירות האפשרית. המערכת מאתרת תקלות כגון דליפות מים, עצירה של מד המים, שולחת התרעה למערכת הממוחשבת במיתב ומאפשרת הודעה לתושב על התקלה קרוב ככל הניתן למועד האירוע.

 

חברת מיתב חרטה על דיגלה מתן שירות מהיר, איכותי ואדיב, ואנו רואים עצמנו מחויבים לרמת שרות גבוהה לציבור לקוחותינו. אנו מזמינים אתכם לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו בכל בעיה או שאלה ומבטיחים כי פנייתכם תיענה באדיבות, ביעילות ובמהירות המרביות.

 

 

           ב ב ר כ ה,

תא"ל (מיל') חנוך מילוא

         מנכ"ל מיתב

 

 

 דורון קורן במענה למכתבו של חנוך מילא.

 

שלומית שלום

אני מעביר בזאת את המכתב לכ-45 נמענים מהשכונה וכן העתק למנהלת לשכת ראש העיר רונית זלוף.

ברצוני לאמר בשם כולם שתשובות אלו אינן מספקות אותנו ואינן התשובה לטענתינו.

בשני החשבונות הקודמים קיבלנו צריכה משותפת של 8 קו"ב בעוד שבתקופות קודמות היתה בסביבות 2 קו"ב (בחשבון האחרון היא ירדה אצלי ל-3 קו"ב).

גם בפנחס חגין 8 וגם בבן גוריון 41 אותה צריכה משותפת וזאת למרות שבפנחס חגין 8 יש גינה מסביב לבנין ובבן גוריון 41 אין גינה אלא מס' אדניות.

  1. שום טענה של נזילה בצנרת לא מתקבלת על הדעת היות והבניינים חדשים.
  2. אין קשר להחלפת שעונים מסוג אחר.
  3. איננו מתכוונים לפנות למוקד שרות כי אינו יכול לענות על טענותינו. גם פניות של תושבים בודדים זכו לתשובות מופרכות בכתב של ניסיון לקשור זאת לחדשי הקיץ או לנזילה בצנרת.
  4. אנו חושדים, והבענו זאת בפני ראש העיר, שיש פה ניסיון להעמיס עלינו צריכת מים של הגינות הציבוריות ועד שלא תתקיים פגישה עם נציג בכיר שלכם שיבוא עם תשובות בדוקות, לא נרד מהנושא.

 

 

 תגובתו של רוי עטר מפנחס חגין.

דורון בוקר טוב.

כל הכבוד על הטיפול בבעיה. סוף סוף מישהו גם עושה משהו משמעותי בנידון.

שלומית, גם לך בוקר טוב אבל התשובות הלקוניות האלו לא יפתרו לכם את הבעיה.

אני גר בפנחס חגין 3, מאז שעברתי לגור בבניין (שזה לפני יותר מ-3 שנים) כל

חודשיים אני משלם על צריכה משותפת 10 קוב מים ויותר.

 

בחישוב של 28 דיירים זה יוצא 280 קוב של צריכה משותפת בחודשיים.

עם כמויות כאלה של מים ב-3 שנים יכולנו להחזיק את מתחם בריכות המימדיון +

שפיים ואני מדבר רק על בניין אחד.

לא יודע איך אתם קוראים לזה, מדובר פה על נזק מתמשך של 2000 שח ויותר

למשפחה.